Aby nasze stylizacje wyglądały stylowo i elegancko, ważne są nie tylko ubrania, lecz także dodatki. Torebka typu shopper to model, którego kobiety używają najczęściej. Jest elegancka i pojemna – mieści podręczne, osobiste rzeczy oraz dokumenty potrzebne do pracy czy na uczelni. Marka La Tezza słynie z bestsellerowych modeli shopperbag, które zdobyły serca klientek także poza granicami Polski.
Postanowiliśmy porozmawiać z założycielką marki La Tezza, Joanną Kruczek o rebrandingu, inspiracjach i gdzie marka planuje być za kilka lat.
Flare! : Słysząc nazwę La Tezza , sądzimy że marka jest z zagranicy. Uważam, że Wasza brand ma doskonałą jakość, detale i fajny design. Skąd zatem pomysł na nazwę , które nie kojarzy się z Polską?
Joanna Kruczek: To przemyślany zabieg. Dzięki nowej nazwie marka będzie bardziej dostępna w odbiorze dla międzynarodowego klienta. La Tezza jest parafraza włoskiego słowa „rafinatezza” co znaczy „wyrafinowanie” – idealnie zatem oddaje filozofię marki. Koncept rebrandingu marki, który sukcesywnie wprowadzamy od paru miesięcy to naprawdę ekscytujący i przełomowy moment dla firmy.
Flare! : Widać, że nie odcinacie kuponów, stale inwestujecie, rozwijacie markę. Co stanowi dla Was motywację w pracy?
Joanna Kruczek: Jest wiele momentów „napędzających” nas w pracy – zadowolenia klientek i ich rekomendacja dla marki są jednak najważniejszą motywacją. Nic nie cieszy bardziej niz klientka, która wraca, która poleca nasza markę. Wielką radością dla mnie osobiście jest kiedy klientki podróżując z torbami przysyłają mi wiadomości, że torebki spotykaja się z ogromnym powodzeniem i komplementami odnośnie designu.
Flare! : Charakterystyczna cecha torebek La Tezza to?
Joanna Kruczek: Elegancja, nowoczesność, połysk. To z zasady sa bardzo proste formy, zaskakują jednak wielofunkcyjnością. Małe torebki sa jednoczesnie organizerami lub kosmetyczkami. Duże zmieniają się w zależności od naszych potrzeb w plecaki, aktówki lub przeskalowane kopertówki. Torby La Tezza wyróżnia też to…że się wyróżniają się, te torby nie pozostają w cieniu, one stanowią klucz naszej stylizacji.
Flare! : Czy mogłaby Pani opowiedzieć o procesie twórczym ? Jak powstają kolejne modele torebek?
Joanna Kruczek: Proces powstawania kolekcji jest złożony i choć technologicznie przebiega zawsze w ten sam sposób proces twórczy jest zawsze inny. Zależy od momentu w jakim jest marka i kierunku na jakim się właśnie skupia.
Flare! : Nasuwa się pytanie dlaczego torebki, a nie odzież?
Joanna Kruczek: Od zawsze chciałam projektować torby i teraz spełniam swoje marzenie. Jestem też zwolenniczką zasady robienia dobrze jednej rzeczy, a nie stu . Ale…nie mówię nigdy….ponieważ nawet nigdy nie trwa wiecznie 😀
Flare! : Ile ma Pani torebek w swojej szafie? Czy są tam torebki La Tezza czy jest np. Prada?
Joanna Kruczek: Ta ilość stale sie zmienia… i tylko LA TEZZA
Flare! : A jaka była Pani pierwsza najważniejsza torebka?
Joanna Kruczek: Najważniejsza była pierwsza, wizerunkowa torebka WOMAN, która objęta jest patentem. Ale…w każdej kolekcji mam swój ulubiony wzór i nosze tę torebkę na wszelkie okazję .
Flare! : Gdzie szuka Pani inspiracji?
Joanna Kruczek: Wszędzie. Ostatnio…w kolekcjach obuwia sportowego.
Flare! : Jakie nowe zawodowe wyzwania przed Panią? Gdzie życzyłaby sobie Pani, żeby La Tezza było za 5, 10 i 15 lat!
Joanna Kruczek: Marka ma przed sobą multum nowych wyzwań, sam proces rebrandingu to niezwykłe wydarzenie; przed Nami kolejne międzynarodowe targi… Za 5/10/15 lat życzę sobie aby marka była coraz bardziej rozpoznawalna za granicami Polski i rozpowszechniała koncept dbania o naszą planetę, m.inn dzięki produkcji torebek z recyklingowych materiałów