Wiosenna kampania Miu Miu 2018

Marka MIU MIU powstała w 1993 roku, w którym to Miuccia jako dyrektor kreatywna zapragnęła dać wyraz swoim pokładom ekspresji. Na przestrzeni lat projekty oparte na prototypach odwzorowujących części jej własnej garderoby każdorazowo urzekały pierwiastkiem zadziorności i prowokacji. Pierwsze pokazy kolekcji w latach 90 – tych XX – go wieku miały miejsce w Nowym Jorku, Londynie i Mediolanie. Największą popularność marce przyniosły jednakże te, które zrealizowano w Paryżu po 2005 r.

Miuccia projektując pod szyldem MIU MIU puszcza wodze fantazji i ulega rozmaitym wpływom. Odważnie wkracza w świat popkultury i współczesnej bohemy artystycznej, a także odwołuje się do mody lat 40. oraz 50. XX – go wieku, nie bojąc się przy tym zaskakujących zestawień czy energicznych kolorów. Jak sama wielokrotnie podkreślała w licznych wywiadach, jej twórczość w przypadku przedmiotowej marki jest kompletnie spontaniczna i instynktowna. Przyglądając się poszczególnym kolekcjom MIU MIU na przestrzeni lat można odnieść wrażenie, że dzięki sprzecznościom i pozornemu nieładowi są to kolekcje nie z tej ziemi, osadzone gdzieś w innym wymiarze pomiędzy przeszłością a futurystyczną przyszłością.

Zachęcamy do obejrzenia kolekcji na wiosnę/lato 2018

admin